Spółdzielnia Mieszkaniowa "Osiedle Starówka"
Przetarg na wymianę bram garażowych
01.03.2021
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Osiedle Starówka" ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie bram garażowych w budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Osiedle Starówka”
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie bram garażowych
w budynkach przy ulicy Schillera 4 i Schillera 6, Długiej 19.
Zakres robót
Szczegółowy zakres robót (przedmiar, projekt) jest dostępny w administracji
Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie, przy ul. Schillera 4 tel. 605831087
Oferta powinna zawierać
- Nazwę firmy, adres, kontakt telefoniczny z oferentem, adres e-mail.
- Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sadowego.
- Decyzję o nadaniu numeru ewidencyjnego (NIP).
- Zaświadczenie o nadaniu statystycznego numeru (Regon).
- Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami.
- Oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne.
- Kosztorys ofertowy na powyższe prace.
- Termin płatności za wykonane prace.
- Gwarancje.
- Oświadczenie oferenta, że zapoznał się z obiektami będącymi przedmiotem zamówienia, z ilością i zakresem robót.
- Referencje za ostatnie dwa lata.
- Oświadczenie wykonawcy, że jego stan finansowy umożliwia wykonanie zamówienia.
- Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zadania.
Termin i miejsce składania ofert
Oferty należy składać do dnia 15.03.2021 do godz. 1500 w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie przy ul. Schillera 4 w zamkniętych kopertach z napisem: „Nie otwierać – przetarg remont budowlany„. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Oferenta.
Oferty można przesłać na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa „Osiedle Starówka” 00-248 Warszawa ul. Schillera 4
lub w formie elektronicznej na adres:
administrator@osiedlestarowka.pl
Otwarcie ofert
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.03.2021 r.
Rozstrzygnięcie przetargu
Rozstrzygnięcie przetargu nastąpi do dnia 15.04.2021 r.
Dodatkowe informacje
W przetargu nie mogą uczestniczyć firmy, które w przeszłości nie wykonały zobowiązań wobec Spółdzielni lub są z nią w sporze.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do dodatkowych negocjacji z wybranymi oferentami.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferenta, prawo nie wybrania żadnej z ofert bądź unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Dane kontaktowe
Dział administracji:
ul. Schillera 4
00-248 Warszawa
tel. 22 831 24 35
tel.kom 605 831 087
administracja@osiedlestarowka.pl
15.03.2021 do godz. 15:00
17.03.2021
15.04.2021